Leverings & Afhaal informatie
Bestellen op de website
Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen en klik nadat u klaar bent met samenstellen op afrekenen.
Vul vervolgens al uw gegevens in. Kies de gewenste betaalmethode en klik op ‘afrekenen’.
U ontvangt, na het uitvoeren van de betaling, vervolgens uw aankoop bevestiging per mail.
Na uw aankoop neemt NLVERANDAS contact met u op. Wij zullen in dit gesprek met u o.a de lever datum bepalen en nemen uw bestelling stap voor stap geheel met u door.
Openingstijden maandag t/m vrijdag van 10.00u tot 17.00u, zaterdag van 10.00u tm 16.00u.
Let op : Voor het afhalen van goederen dient u altijd een afspraak te maken middels info@nlverandas.nl of +31 (0) 6 18 08 69 01.
Zo zorgen we ervoor dat uw bestelling klaar staat en dat er geen onnodige wachttijd ontstaat.
Bij de afhaling van glas dient u te beschikken over een glasbok (en overige bind en transportmiddelen) omdat glas niet liggend vervoerd kan worden.
Het aanpassen van onderdelen op onze afhaal locatie is niet toegestaan i.v.m. veiligheid.
Op de leverdag zullen wij de goederen bij u leveren tussen 7.00 en 21.00u.
NLVERANDAS houdt zich het recht voor om in delen te leveren. Het tijdvak van leveren wordt tijdig aan u doorgegeven door onze binnendienst.
Mocht een levering vanwege overmacht geen doorgang vinden dan staat hier nimmer coulance tegenover.
Wij zullen dan z.s.m. een andere afspraak met u maken.
Wij adviseren u dan ook om de levering tijdig te laten uitvoeren, zodat u geen onnodige vertraging oploopt bij zelf montage of bij uitbesteding in eigen beheer aan derden.
Uw tuin dient volledig vrij bereikbaar te zijn. Wanneer dit niet het geval is of de afstand van auto tot tuin wordt door ons ingeschat als te ver leveren wij tot aan de voordeur (eerste drempel).
Voor glasleveringen dient u zelf te zorgen voor een glasbok of constructie waar de glas platen veilig op te lossen zijn.
Bij (af) levering van uw bestelling dient er een bevoegd persoon aanwezig te zijn die de bestelling in ontvangst kan nemen en de af leverbon/verkoopfactuur kan tekenen.
Controleer voordat u een onderdeel monteert of deze vrij is van defecten. Indien u een defect /beschadiging constateert en dit onderdeel is door NLVERANDAS zo geleverd: monteer het onderdeel dan niet. Maak foto’s van het betreffende onderdeel, neem contact op met een van onze medewerkers en stuur de foto’s naar info@nlverandas.nl onder vermelding van uw bestelnummer. NLVERANDAS zal zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.
Monteert u toch een beschadigd product dan kan NLVERANDAS deze niet meer omruilen.
1. U kunt uw producten binnen 14 dagen na ontvangst herroepen/retourneren.
Als u gebruik maakt van dit herroepingsrecht, meldt u dit binnen 14 dagen door middel van brief of per mail aan NLVERANDAS.
Wanneer goederen voor u op maat zijn gemaakt (bijvoorbeeld glazen overkappingen, spie stukken of onderdelen hiervan, maatwerk glaswanden dan vervalt deze mogelijkheid.
2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in punt 1 bedoelde melding, zendt u het product terug naar NLVERANDAS.
Mocht u het product door NLVERANDAS willen laten ophalen dan dient u dit tijdens de herroeping, zoals in punt 1 genoemd, te vermelden. Hiervoor zullen we €175,- exclusief btw aan transportkosten in rekening brengen.
NLVERANDAS regelt dan in overleg met u de terugzending van goederen (enkel binnen ons levergebied).
Heeft u toch nog vragen?
Neem dan gerust contact met ons op via mail of telefoonnummer +31 (0)6 18 08 69 01.
Team NLVERANDAS
info@nlverandas.nl